Søg i denne blog

Bøn til Arbejde

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Barmhjertige Gud, jeg ydmyge mig selv jer.

Jeg undskylder for ulydighed og overgreb mod dig. Jeg indrømmer, at jeg har fejlet. Tilgiv mig.

Giv mig din visdom. Jeg har brug for dig.

Må ikke tillade andre at stjæle frugterne af mit arbejde. Jeg ønsker ikke at falde i forbandelse.

Du gør sand retfærdighed til arbejdstageren. Mange virksomhedsejere er urimelige. De ville vove at fyre medarbejderen med tomme hænder.

Der er chefer, der behandler medarbejderne med grusomhed. De undertrykker med hårdt arbejde. De kun omsorg for hvad gavne dem. De bryder sig ikke om andre. Frels mig fra dem.

Gøres til slaver og misbrug arbejde er frygtelig. Lad mig ikke leve en bitter liv på grund af et dårligt stykke arbejde.

Lyt med en barmhjertig hjerte. Se hvor meget pres pålægges til arbejderne. Venligst levere mig. Fri os !.

Men jeg skal også være en fremragende professionel. Giv mig færdigheder til at skabe storslåede værker. Jeg ved, at din velsignelse vil give mig succes.

Jeg forsikrer Dem, at ...

- Jeg vil hjælpe de mennesker, der har brug for mad at spise;

- Jeg vil være generøse over for andre med mine velsignelser;

- Jeg vil ikke opkræve renter til mine brødre i troen;

- Jeg vil aldrig bede nogen til at vende tilbage, hvad jeg frivilligt gav dem;

- Jeg vil låne ud til mange mennesker. Men jeg vil ikke længere låne fra nogen.

Venligst velsigne mig. Jeg beder dig af hele mit hjerte. Din velsignelse vil trives mit arbejde, min familie, mine ejendele og min fremtid.

Åbn himlen. Åbn din gavmilde skatte. Hæld din regn af velsignelser over mig. Lad mig få dem i dag.

Lad din fremgang på min opsparing, arbejdet i mine hænder, og det Land, du gav mig.

Jeg vil være lydig mod dig. Jeg vil følge dine Bud. Dit eksempel på livet er min måde at leve på.

Du har arbejdet seks dage og hvilede på den syvende. Jeg vil gøre det samme.

Hjælp mig samle min familie og glæde sig med dem. Vi vil prise dig for frugterne af mit arbejde. Vi vil takke dig for de velsignelser, som du har givet os.

I Jesu navn,

Amen.

______________________________________

Jeg er glad for, at du bad "Bøn til Arbejde"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn.
Denne bøn vil gavne din evighed.

Følg dette link:

Bøn om frelse

______________________________________

Bøn til Arbejde. Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!

Inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 3:17 - 1 Mosebog 31:42 - 2 Mosebog 1:11;13-14 - 2 Mosebog 20:10 - 2 Mosebog 36:2 - 3 Mosebog 23:3 - 5 Mosebog 12:7;18 - 5 Mosebog 14:29 - 5 Mosebog 15:10 - 5 Mosebog 23:20 - 5 Mosebog 24:19 - 5 Mosebog 26:7-8 - 5 Mosebog 28:12;33 - 5 Mosebog 30:9
Bibelen - Billeder: Jobs

1 kommentar:

  1. Skriv her navnet på det job, du ønsker. Lad andre hjælpe dig bede for det.

    Du er også velkommen til at tilføje motiverende budskaber. Tips til folk, der søger efter et job. Bibelen vers.

    Tak!

    SvarSlet

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.