Søg i denne blog

Morgen Bøn

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Morgen Bøn

Gud, jeg beslutter at starte denne dag med jer.

Jeg kommer til din tilstedeværelse almægtige Gud. Jeg vil tilbyde dig roser og taknemmelighed. Modtage venligst min bøn som en behagelig aroma i dit nærvær.

Jeg priser dig min Gud. Jeg ydmyger mig i dit nærvær. Jeg søger din hjælp. Jeg ved, du er med mig at give mig din frelse for denne dag.

Guds Ånd, i dag vil jeg være lydig mod dine instruktioner. Please hjælp mig til at gøre det Faderens vilje.

I dag vil være begyndelsen af mine bedste dage.

Jeg vil komme op denne dag for at skabe noget nyt, smukt og nyttigt. Alle vil nyde godt af det. Du gjorde det i Første Mosebog, og jeg vil efterligne dit arbejde.

I dag vil jeg udføre mine aktiviteter med al den styrke, du har givet mig. Jeg vil være effektiv, engageret og professionel.

Gud, jeg vil ikke være bange for at gøre, hvad du spørger mig. Venligst, besejre mine fjender, fordi jeg er lydig mod dig.

I Jesu navn, vil jeg opnå succes. Jeg vil marchere til at vinde mine kampe.

Tilgiv mig, hvis jeg har været genstridige. Det sidste, jeg ønsker, er at provokere din vrede mod mig og min familie.

Jeg tilgive dem, der fornærmede mig. Giv mig mulighed, og jeg vil løse mine problemer med andre mennesker.

Hjælp mig med at vinde tillid andre mennesker. Alle skal tale godt om mig.

Lord giv mig din bestemmelse. Brug venligst noget og alle til at velsigne mig.

I dag jeg beslutter at fjerne fra mit liv alle synder. Jeg vil leve i hellighed. Lad mig se din herlighed, dit tegn og mirakler.

Jeg har brug for at være på din side. Jeg ønsker at leve i konstant sejr. Gud, jeg ved, at du kan gøre store ting i mit liv.

Herre, så send i aften en kraftig engel. Befale ham at fjerne alle hindringer fra min vej.

I morgen vil jeg stige til ophøje dig for din store sejre. Jeg proklamerer, at i morgen mine øjne vil se din frelse i mit liv.

Jeg forpligte sig til at komme til din tilstedeværelse hver morgen. Jeg vil takke dig og rose dig for din store barmhjertighed.

I Jesu navn,

... Amen!

______________________________________

Jeg er glad for, at du bad "Morgen Bøn"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn.
Denne bøn vil gavne din evighed.

Følg dette link:

Bøn om frelse

______________________________________

Morgen Bøn. Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!

Morgen Bøn. Inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 1:5-31 - 1 Mosebog 26:31 - 1 Mosebog 28:18 - 2 Mosebog 7:15 - 2 Mosebog 8:20;23 - 2 Mosebog 9:5 - 2 Mosebog 17:9 - 2 Mosebog 30:7;33 - 2 Mosebog 34:2 - 2 Mosebog 34:4 - Josua 3:5 - Josua 7:13 - Josua 8:10 - Josua 11:6 - Josua 22:18 - 1 Samuel 11:9 - 1 Samuel 17:20 - Første Kongebog 17:6 - Anden Kongebog 7:1 - Anden Kongebog 19:35 - Første Krønikebog 23:30 - Anden Krønikebog 20:17 - Rut 2:7
Bibelen - Billeder: Baker Beach

2 kommentarer:

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.