Søg i denne blog

En bøn for min kommende mand

En bøn for min kommende mand

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Gud af kærlighed,

Jeg rejser min bøn til dig.

Please hjælp mig med at finde en god mand. En mand, som jeg kan elske uden forbehold. En mand, der vil elske mig vejen Bibelen lærer.

Jeg ønsker ikke at spilde min tid med afslappet kærester.

Jeg ønsker at forene sig med en Guds mand. Tusind generationer vil komme fra os. Alle af dem vil blive velsignet børn.

Bibelen siger, at du skabte mennesket i henhold til dit billede og lighed. Kan du give mig en mand, der vil opføre sig som din sande søn.

Jeg beder til, at ...

Han vil være en god lytter.

Han vil være en slags og give personen.

Han vil altid være klar til at hjælpe mig, når jeg har brug for ham.

Han vil aldrig nægte mig sin kærlighed eller undlader at hans loyalitet pagt.

Han vil være i stand til at tilgive mig, når jeg ikke.

Han vil ikke være en mand givet til romantiske affærer med andre kvinder. Kong Salomo mislykkedes denne måde, og hans hjerte blev omdirigeret fra dig.

Han vil altid bevare sin kærlighed konstant. Han vil holde hans trofaste pagt med mig.

Han vil være en nådig og barmhjertig mand. Han vil være en mand langmodig.

Han vil være en mand, der forstår at kæmpe i livet. Vi vil lykkes.

Han vil altid huske at vise mig sin ømhed og hengivenhed.

Hans kærlighed vil trøste mig i svære tider i livet.

Hans omsorg vil motivere mig til at holde ud.

Hans kærlighed vil nå til himlen.

Hans kærlighed vil vare hele livet.

Hans kærlighed vil aldrig ende.

Gud, hjælp mig til at vække min interesse i alle hans projekter og aktiviteter. Jeg vil have ham til at vide, at jeg er hendes sande partner i livet.

Hjælp mig tale godt om, hvor meget han elsker mig.

Jeg proklamere, at ...

- Kun hans kærlighed vil mætte mig.

- Hans kærlighed vil gøre mig synge af glæde.

- Jeg vil være i stand til at stole på hans kærlighed.

- Jeg vil glæde sig i sin kærlighed på trods af angst og sorger i livet.

- Jeg vil blive et bud kone, charmerende og smukt at hans øjne. Min kærlighed vil fange ham på alle tidspunkter.

- Vi vil leve elske hinanden i tider med overflod og knaphed.

- Jeg vil blomstre ved hans side, mens de bor sikker i hans kærlighed.

- Hans kærlighed til mig vil være bedre end livet.

- Jeg vil nyde kys af hans læber mere end vin.

Og sammen vil vi drikke kop kærlighed.

... Amen

________________________________________

Jeg er glad for, at du bad "En bøn for min kommende mand"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn.
Denne bøn vil gavne din evighed.

Følg dette link:

Bøn om frelse

________________________________________

Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!



En bøn for min kommende mand; inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 1:26 - 2 Mosebog 20:6 - 4 Mosebog 6:25 - 4 Mosebog 14:19 - 5 Mosebog 10:18 - Første Kongebog 11:1-2 - Første Krønikebog 16:34 - Job 10:12 - Salme 21:7 - Salme 25:6;7 - Salme 31:7 - Salme 36:5 - Salme 52:8 - Salme 63:3 - Salme 85:7 - Salme 86:17 - Salme 89:28;33 - Salme 90:14 - Salme 92:2 - Salme 94:18 - Salme 101:1 - Salme 103:8 - Salme 119:76;149 - Salme 130:7 - Salme 136:5-9;12-25 - Ordsprogene 5:19 - Ordsprogene 7:18 - Ordsprogene 15:17 - Ordsprogene 17:9 - Højsangen 1:2;7 - Bibelen - Billeder: Mand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.