Søg i denne blog

Penge og Privatøkonomi - En bøn til Gud

Penge og Privatøkonomi - En bøn til Gud

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Gud himlen og jorden,

Absolut ejer af alle guld og sølv. Jeg påberåbe din hjælp i min økonomi.

Herre, skal du multiplicere produktet af mit arbejde. Jeg har brug for at betale min gæld og leve med værdighed.

Jeg ønsker at trives. Jeg vil gerne arve egenskaber til mine børn en dag.

Jeg er klar over, at gode og dårlige tider vil nå alle. Jeg må indrømme, jeg har brug for dig!

Hjælp mig med at være smart og forsigtig i al iværksætteri.

Giv mig:

- Intelligence for at studere og lære. Jeg må forstå, hvordan man forvalter og investere.

- Deres visdom. Jeg skal kunne afvise penge, når det ikke er godt for mig.

- Evne til at gøre ærlig forretning. Jeg ønsker ikke at vanære dig.

Gud, du fortjener fremragende tjenere. Jeg ønsker at være i stand til at producere det dobbelte af gennemsnittet.

Jeg ønsker at være effektive i alle bestræbelser. Din tillid til mig, vil vokse. Du vil med tiden tro mig mere, end du oprindeligt gav mig.

Jeg vil ikke afhænge af penge. Du lærte dette til dine disciple. Jeg er din discipel nu.

Kun din visdom vil give mig liv. Penge vil ikke.

Jeg vil ikke have, opføre sig som en Smigrer. Heller komme med undskyldninger for at få penge fra andre.

Hjælp mig til at forstå, at ...

- Penge er ikke min ven.

- Jeg skulle aldrig elske penge. Papir kan ikke mætte sjælen.

- Kærlighed til penge er roden til alt ondt.

Folk, der begære penge viderestilles fra dig. Mange onder ske for disse mennesker.

Gud, holde mig fra at foretrække penge mere end dig.

En af dine disciple forrådt dig for 30 sølvpenge. Han begik selvmord.

Hold mig fra et dårligt ry. Et ry for en person, der elsker penge.

I stedet vil jeg bruge mine penge til at ophøje dig. Jeg vil hjælpe med opførelse og vedligeholdelse af dit tempel. Det sted, hvor dit navn bliver tilbedt. Du vil blive ophøjet midt i samfundet.

Gud, jeg lover jer, at ...

- Jeg vil vende tilbage penge, hvis jeg får mere end jeg burde. Jeg vil ikke holde de penge, som tilhører en anden.

- Jeg vil ikke kærlighed til penge. Jeg vil være tilfreds med hvad jeg har. Du lovede mig; "Jeg vil aldrig forlade dig eller svigte dig".

- Jeg vil ikke arbejde som ågerkarlen. Jeg vil ikke opføre sig som en pengeudlåner med mine brødre og søstre. Jeg vil ikke debitere dem interesse.

- Jeg vil altid betale mine arbejdere i slutningen af hver dag. Jeg vil ikke have dem til at gå grædende til dig. Jeg ønsker ikke at blive dømt for synd imod dem.

- Jeg vil aldrig acceptere penge at såre folk. Meget mindre mod dit folk Israel.

- Jeg vil ikke acceptere dårligt fået penge. Jeg ved, at det snart vil ende.

- Jeg vil ikke acceptere bestikkelse af nogen art.

- Jeg vil ikke bestikke dommere og myndigheder.

- Jeg vil ikke prostituere min krop. Jeg vil ikke få overskud fra prostitution. Jeg vil ikke give dig tilbud ud af disse gevinster.

Du har allerede givet mig mange velsignelser. Jeg ved, du vil give mig mere. Jeg vil drage omsorg for dem med trofasthed.

Please hjælp mig til at organisere min økonomi. Jeg ønsker at være i stand til at dele med andre.

Jeg ønsker at være ligesom dig Herre. Nogen stand til at formere velsignelser. I stand til at mætte sulten fra tilskuerne.

Jeg ønsker at være en hjælper for andre. Der må ikke være trængende i mit samfund.

Jeg vil tjene folk med kærlighed. Ikke for penge.

Jeg vil ikke længere være hovmodige. Nu jeg ydmygt sige: "Gud vil, vil jeg lykkes!"

I Jesu navn,

Amen.

________________________________________

Jeg er glad for, at du bad "Penge og Privatøkonomi - En bøn til Gud"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn.
Denne bøn vil gavne din evighed.

Følg dette link:

Bøn om frelse

________________________________________

Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!

Penge og Privatøkonomi - En bøn til Gud; inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 43:12 - 2 Mosebog 22:25 - 3 Mosebog 25:36-37 - 5 Mosebog 23:17-19 - 5 Mosebog 24:15 - Anden Kongebog 4:1-7 - Anden Kongebog 5:26-27 - Anden Kongebog 12:5;14 - Salme 15:5 - Ordsprogene 13:11 - Ordsprogene 17:16 - Ordsprogene 19:14 - Prædikeren 5:10 - Prædikeren 7:12 - Prædikeren 9:11 - Mikas 3:11 - Haggaj 2:8 - Matthæus 27:5 - Markus 6:8;37 - Lukas 14:28 - Lukas 16:14 - Lukas 19:13;16;24 - Apostelenes gerninger 4:34 - 1 Korinterne 16:2 - 1 Tessalonikerne 2:5 - 1 Timoteus 3:3 - 1 Timoteus 6:10 - Hebræerne 13:5 - Jakob 4:13 - 1 Peter 5:2 - Judas 1:11 Bibelen - Billeder: Penge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.