Søg i denne blog

Bøn for de syge

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Bøn for syge

Erstat ordene "syg person" efter navnet på den person, du beder om. Brug denne bøn til at anmode om guddommelig helbredelse for mænd og kvinder.


Jehova Gud, der helbreder.

Modtag min bøn på vegne af denne syge kvinde. Hendes krop har brug for din helbredelse.

Historien viser, at der ikke er noget umuligt for dig.

Kong Ezekias var døden nær. Han bad til dig, og du har hørt ham. Du helbredte ham. Du gav ham mange år af livet.

Venligst helbrede hende, når hun er lydig dine instruktioner. Det minder mig om Na'aman. Den øverstbefalende for hæren. Han adlød og modtaget din helbredelse.

Jeg vil gerne finde en person med din helbredende kraft. En person som Elias. Han bad om en søn af en enke kvinde. Drengen genoplivet. Medbring en person som, at for at bede for hende.

I Salme 41: 1-3 du har lavet flotte løfter. Disse løfter er for gode mennesker. Giv hende styrke. Sustain hende, fordi hun er syg.


Venligst overbevise hende til at forblive ydmyge. Du må ikke lade hende fejle ligesom kong Asa. Kongen var syg. Han søgte ikke din hjælp, og han farvet.

Jeg også velsigne lægerne. Jeg velsigner de mennesker, der plejer hende. Lad dem alle modtager din visdom. Hjælp dem med at finde årsagen til sygdommen.

Gud, hjælp hende med at forstå, hvem du er. Hjælp hende til at ydmyge jer. Du må ikke lade hende lide ødelæggelsen af ​​hendes krop.

Jeg velsigner sjæl og sind af denne syge kvinde. Må hendes tro være stærk. Den vantro vil ikke modtage din helbredelse touch.

Giv hende en god ånd. Jeg ved, at dette vil hjælpe hende til at overvinde sin sygdom.

Jeg vil besøge hende. Giv mig kloge ord at tale med hende. Hun har brug for tro. Please hjælp mig bringe håb til hendes liv.

Jeg ønsker at velsigne hende. Giv mig de ressourcer til at hjælpe hende komme ud af sengen.

Herre, skal du bruge mit liv. Jeg ønsker at salve hende med olie. Venligst helbrede hendes krop med din salvelse.

Jesus, jeg tror på kraften i din store navn. Jeg vil lægge mine hænder på de syge. Jeg erklærer hun vil genvinde sin sundhed. Lad det ske til ære for dit navn.

Helligånd, hjælpe hende forstå. Jesus allerede tog hendes svagheder. Jesus bar hendes sygdomme. Hjælp hende tro for at blive helbredt.

Almægtige Jesus venligst hører denne bøn for de syge.

Jeg læste om din magt i Mark 6. Den siger, at folk rørte ved grænsen til dit tøj. De modtog healing. Lad hende røre ved den. Lad din helbredende kraft til at flyde. Gendan hendes syge krop.

Kom Jesus, guddommelige healer. Gå gennem det rum, hvor hun hviler. Take away alle sygdom og sygdom fra hende.

Kig og se hendes tilstand. Hun har brug for et tryk på din hånd. Du gjorde det for Peters svigermor.

Jesus, Bibelen siger, at mange syge mennesker kom til dig. Du helbredte dem. Gør det samme for denne person.

Venligst helbrede hende, når hun nærmer dig. Jeg beder hun vil altid følge dig overalt.

Hun venter på dig. Hav medfølelse og helbrede hende fra hendes sygdom.

Fader Gud, kan din goodwill gøres på hendes krop og sjæl.

I Jesu navn,

Amen.

Bøn for syge. Inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 48:1 - 4 Mosebog 13:21-37 - 1 Samuel 30:11-13 - Første Kongebog 17:7-24 - Anden Kongebog 5:1-14 - Anden Kongebog 20:1-6 - Anden Krønikebog 16:12-14 - Esajas 10:12-18 - Esajas 33:24 - Salme 41:1-3 - Ordsprogene 18:14 - Matthæus 4:23 - Matthæus 8:14-17 - Matthæus 10:8 - Matthæus 12:15 - Matthæus 14:14 - Matthæus 14:35 - Matthæus 15:30 - Matthæus 25:36-44 - Markus 1:32 - Markus 6:5-6 - Markus 6:13 - Markus 6:56 - Markus 16:17-18

___________________________________

Jeg er glad for, at du bad "Bøn for syge"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn. Denne bøn vil gavne din evighed. Følg dette link:

Bøn om frelse

___________________________________

Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!

___________________________________

Bibelen - Billeder: Syg

5 kommentarer:

  1. Hvis du er syg tilføje din bøn anmodning.
    Skriv venligst dine kommentarer og spørgsmål.
    Tak!

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg hedder Christina og er 22 år Og jeg kunne godt tænke mig at vide om der er en bøn der kan for min kæreste s sveden væk for han er træt af at han sveder hele tiden
    Hilsen fra Christina Cecilia paul 😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.

      Men Jesus sagde til ham: "Om du formår! Alle Ting ere mulige for den, som tror."
      Markus 9:23

      Slet
  3. Hej hvordan kommer man i kontakt til Gud og hvad erdet for en bøn man skal bruge hilsen fra Christina ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, Christina. Jeg udgav verserne i Bibelen, der lærer at bede til Gud. Følg dette link.

      Du kan også bruge salmerne til at bede. Bare skift brevet for at passe til dit behov.

      Jeg skrev en tutorial om dette. Jeg oversætter det stadig ikke til dit sprog, men du kan besøge min blog. Brug Google oversætteren til at forstå instruktionerne.

      At tale med Gud er let. Gør det på samme måde som i denne blog. Du sender dit spørgsmål og venter på svaret.

      Fortæl ham alt hvad du har i dit hjerte. Fortæl ham alle dine bekymringer. Læs Bibelen for dit svar. Vær lydig mod de instruktioner, som Gud vil give dig. Lov Gud ved tro. Tak ham for alt, hvad han vil gøre for dig.

      Slet

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.