Søg i denne blog

En Bøn for en Kone

En Bøn for en Kone

Denne bøn er også tilgængelig på følgende sprog: Engelsk - Spansk

Store Gud af kærlighed,

Jeg beder om din hjælp. Lyt til mig.

Jeg erkender, at jeg ikke ved noget om ægte kærlighed. Jeg har brug for din visdom.

Jeg søgte efter den rigtige kvinde. Jeg har ikke fundet hende.

Gud, kun du kender alle. Du ved, hvem vil være den perfekte kone for mig. Hjælp mig med at finde en dydig kvinde.

Denne situation skaber lidelse og angst i min sjæl.

Venligst føre mig til hende. Du hjalp Isak at finde Rebekka. Du hjalp Jacob for at møde Rachel. Guide mig også !.

Jeg forstår også, at jeg skal gøre min del. Jeg må blive en mand efter dit billede. Jeg ved, at jeg vil så modtage din velsignelse.

Jeg beder for en hustru; og jeg lover dig, at ...

- Jeg vil tålmodigt vente på hende.

- Jeg vil altid vise hende ømhed.

- Jeg vil være villig til at tilgive og genoprette.

- Jeg vil ikke ignorere hende. Jeg vil altid lytte til hende.

- Jeg vil være nådig til hende. Sen til vrede og rig på kærlighed.

- Jeg vil ikke have tilfældige affærer med andre kvinder. Jeg ved, de vil aflede mit hjerte væk fra min kone.

Min kærlighed vil ledsage hende. Det vil holde hele vejen.

Min kærlighed til hende vil altid være konstant.

Min kærlighed til hende vil nå himlen.

Min Pagt vil forblive trofaste.

Mine kys vil tilfredsstille hende.

Hun vil stole på mig.

Vores kærlighed vil overstige andre glæder i livet.

Hjælp os med at vokse en stabil kærlighed. Hjælp os med at praktisere tilgivelse.

Hjælp os med at fjerne gensidige lovovertrædelser. Jeg vil have kærlighed og ikke had.

Jeg ikke er en perfekt mand. Men jeg beder til, at hun aldrig vil hade mig.

Vanskelige tider kan komme. Lad os ikke opdele fra hinanden.

Jeg ønsker at være ligesom dig Jesus. Jeg ønsker at være den første til at hjælpe, når hun har brug for det.

Gud, jeg ønsker at være en modig mand, som hun kan respektere. En mand beundrer hun.

Jeg beder til, at hun aldrig vil nægte mig sin kærlighed og trofasthed.

Jeg velsigner hende til at være nogen, der støtter mig i mit arbejde.

Jeg velsigne hende, så hun kan trives med min kærlighed.

Jeg velsigner hende til at blive en kone, der bekymrer sig for os.

Jeg velsigner hende til at forblive en dejlig kvinde.

Jeg erklærer, at kun hendes kærlighed vil tilfredsstille mig på alle tidspunkter.

Gud, velsigne os. Således vil vi nyde lækkerier af kærlighed for evigt.

Velsign os for at danne en familie. Giv mig din visdom og elsker at gøre det muligt.

I Jesu navn,

Amen.

_________________________________________

Jeg er glad for, at du bad "En Bøn for en Kone"!

Nu inviterer jeg dig til at gøre en anden bøn. Dette er den vigtigste bøn.
Denne bøn vil gavne din evighed.

Følg dette link:

Bøn om frelse

_________________________________________

Hvad synes du om denne bøn?

Indtal dine kommentarer nedenfor.

Tak!

En Bøn for en Kone; Inspireret af disse vers i Bibelen: 1 Mosebog 1:26 - 1 Mosebog 24 - 1 Mosebog 29 - Første Kongebog 11:1-2 - Første Krønikebog 16:34 - Salme 13:5 - Salme 25:6-7 - Salme 31:3;7 - Salme 33:22 - Salme 36:5 - Salme 52:8 - Salme 57:10 - Salme 63:3 - Salme 85:7 - Salme 86:17 - Salme 89:28;33 - Salme 90:14 - Salme 92:2 - Salme 94:18 - Salme 103:8 - Salme 119:149 - Salme 132:10 - Salme 136:4-9;12-18;23 - Ordsprogene 5:19 - Ordsprogene 7:18 - Ordsprogene 10:12 - Ordsprogene 15:17 - Ordsprogene 17:9 - Prædikeren 9:1 - Højsangen 1:2;7
Bibelen - Billeder: Kone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Indtal et spørgsmål eller en god og konstruktiv kommentar lige her.